2013. április 6., szombat

Ma sem voltam itt hiába


Borongós ez a  Nagypéntek, még a  kis vadóc nyuszi is kéz alá simul...

Éppen hogy kifújtam magamból a délelött rezüméjét, amikor Radványi Tibor előadásának kezdetén rögvest azon kezdtem mélázni, vajon a Facebook profilépítés „én márka” létrehozása a mi cégterületünkön mennyit segítene üzleti eredményességünk növelésében.

Vajon mennyi időt, energiát kellene arra fordítanom, hogy a Facebook jelenlétünk aktív legyen? 


Hogy előrébb pozicionáljam magunkat, aminek eredményeképpen üzleti partnereink akár akarnák, akár nem belénk “botlanának” nem az egyre szaporodó versenytársainkba. 
A facebook  egy olyan platform, ahol a céges oldalhoz is rendelkezésre állnak az ingyen használható függvények, komponensek, programok. 

A közösségi bővítmények használata nagyon egyszerű egy kis programozói súgással biztos meg tudom oldani az oldalunk felturbósítását.

Mostanában kezd honosodni a magyar nyelvű Linkedin!
Az pedig biztos sikert ígér, ha az ember a kezdettől indulva alkalmaz egy lehetőséget. 

 A Linkedin a Világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ második legnagyobb social media platformja. 2013. február 27.-én a magyarországi tagság eléri a háromszázezres számot (forrás: Linkedin Ads )

 No ez persze nem jelenti még azt, hogy a magyar nyelvű linkedinenk azonnal nagyon jól fognak illeszkedni az angolul beszélő keresőkbe.

 Veszteni nem lehet rajtuk, Megpróbálni mindenképpen érdemes.
Tudom, hogy naponta figyelni kell, mérni és finomítani, de végülis ez negyedóránál nem több a mi esetünkben

Szóval én kedvet kaptam… ma már nem voltam itt hiába, az esti összejövetelről nem is beszélve, melyről egy röpke képpel emlékezem  :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése