2013. április 18., csütörtök

Kecskefészek


Sok téma volt, elfáradtunk: Wikipedia,U-Stream, Rögzített videó, Geolokáció

„WP: Üdv - A Wikipédia egy szabad szerkesztésű, nyílt tartalmú, önkéntesekből álló közösség által fejlesztett enciklopédia, amit olyan emberek olvasnak, szerkesztenek, írnak, mint amilyen Te is vagy. A Wikipédiával három dolgot tehetsz: olvashatod, szerkesztheted és írhatod. „
Ennél jobban Én sem tudtam volna összeszedni. Különben a Wiki jelentése gyors, jöjjenek gyorsan az adatok: 5. legnagyobb honlap a világon, 24 Mio szócikk (magyar Wikipédia 14. helyen áll, természetesen az esőben dagonyázó angolok az elsők), havi 400 Mio látogató, 10 éves jubileum, egyszerű használat, folyamatos tartalmi és formai kontroll, mire ezt leírtam, lehet, hogy már nincs is. Megnyugtató viszont, hogy van gyorstalpaló tanfolyamuk és közös homokozójuk. Gyermekkoromat idézik, enyém a lapát ! nem,  enyém a lapát !…s mindegy, hogy kié volt eredetileg, ami a közösbe bekerült többé már nem a Tiéd…így van ez a Wikipédián is. S ha mindezt nem érted, kérhetsz egy mentort is. Hajrá!
San Francisco-ból jöttem, ma reggel… mondta Gábor és belecsapott a UStream levesbe. Ebben a suliban minden a világ, de minimum országunk legnagyobbja…a UStream állítólag a világ legnagyobb élő interaktív TV platformja. Én elhittem. Hogyan működik? Természetesen ez is egyszerű…nekik. Négy lépés és kész: csatornát létrehozod, design-t megcsinálod, szerzel stábot, és szerzel mindehhez egy min 3 megabite-os sávszélességet. Természetesen kimérik ők is, stábot is küldenek, gondolom karitatív. Idekapcsolnám a rögzített videó témakört is, mert nekem nagyon összefolyt, de szerintem másnak is, Ákos nem véletlen kérdezte udvariasan a végén: „ mi a különbség a kettő között?” Tetszik, nem tetszik állítólag 2019-re online videózással töltjük életünket, mi nők már most 38 %-ban, a Férfiak gyors fejszámolással 62 %-ban. Korban 18-29 évesek között dönget ez a TV nézési forma, most már legalább tudom, miért nem nézem.
Menthetetlen vagyok…a geolokátorok már biztos bemértek. Hol van már a jó kis görög térképalapú utazgatás a világban…Mi van ma? : cella ID, GPS, WIFI, Bluetooth és NFC… a mai órán…Róbert még visszajön és folytatja, érzem ennek nem lesz jó vége…Hál Istennek a beltéri helymeghatározás még gyerekcipőben jár…félek neki is gyorsan nő a lába … s majd akkor tényleg már egy perc nyugtunk nem lesz…egy remény még van, ez sem bírja majd a vizet, ahogy a WIFI…és ahol sok ember van, ott gyengébb lesz az adás. Végül még plaza járó leszek, de csak azért, hogy hátha ott nyugton hagynak. Ki hitte volna?! Na, nem baj, majd beköltözöm ebbe a mobil házba azt kereshettek...
Mobil ház

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése