Szóbeszéd marketing, azaz
beszéljenek rólunk. Mondjuk rólam ne, ha valaki kérdezné....de egy márka, egy
vállalat nem engedheti meg magának az ismeretlenség luxusát, azt a fajta
exkluzivitást, amit én fenemód élvezek.
Madonna szállóigévé vált mondása, miszerint
„Mindegy mit, csak beszéljenek rólam...” némi korrekcióval, azaz lehetőleg
pozitív értelemben legyünk téma fogyasztóink, ügyfeleink, leendő fogyasztóink,
leendő ügyfeleink, azaz célcsoportunk és leendő célcsoportunk fejében, minden
céges kommunikáció alfája és omegája. Az online világ áldásos hatásainak
következtében pedig az információáramlás kétirányúvá, azaz valódi
kommunikációvá vált, értsd, beszélgetünk embereinkkel, bevonjuk, meghallgatjuk,
komolyan vesszük őket, ők pedig fontosnak, meghallgatottnak, üdvözültnek és
nagy dolgok letéteményesének érezhetik magukat, igazán potomért...
Szórakoztatjuk alanyainkat,
akik aztán lelkesen tovább szórakoztatják összes boldog és boldogtalan
családtagjukat, barátjukat, ismerősüket, kollégájukat és ellenségüket. A kör
bezárult, mi pedig ott vagyunk beleivódva az agyakba kitörölhetetlen
mintázatként, amit már csak éppen hogy, nagyon finoman kell kell ingerelni
eseti vásárlási felhívásokkal és szédítő ajánlatokkal.
Mert ugye, "Megtanultam,
hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az
egyetlen dolog, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki
belőlük." /Maya Angelou/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése