2014. május 30., péntek

Szóbeszéd marketing, avagy kreatív szívfertőzés

Szóbeszéd marketing, azaz beszéljenek rólunk. Mondjuk rólam ne, ha valaki kérdezné....de egy márka, egy vállalat nem engedheti meg magának az ismeretlenség luxusát, azt a fajta exkluzivitást, amit én fenemód élvezek. 


Madonna szállóigévé vált mondása, miszerint „Mindegy mit, csak beszéljenek rólam...” némi korrekcióval, azaz lehetőleg pozitív értelemben legyünk téma fogyasztóink, ügyfeleink, leendő fogyasztóink, leendő ügyfeleink, azaz célcsoportunk és leendő célcsoportunk fejében, minden céges kommunikáció alfája és omegája. Az online világ áldásos hatásainak következtében pedig az információáramlás kétirányúvá, azaz valódi kommunikációvá vált, értsd, beszélgetünk embereinkkel, bevonjuk, meghallgatjuk, komolyan vesszük őket, ők pedig fontosnak, meghallgatottnak, üdvözültnek és nagy dolgok letéteményesének érezhetik magukat, igazán potomért...

Szórakoztatjuk alanyainkat, akik aztán lelkesen tovább szórakoztatják összes boldog és boldogtalan családtagjukat, barátjukat, ismerősüket, kollégájukat és ellenségüket. A kör bezárult, mi pedig ott vagyunk beleivódva az agyakba kitörölhetetlen mintázatként, amit már csak éppen hogy, nagyon finoman kell kell ingerelni eseti vásárlási felhívásokkal és szédítő ajánlatokkal.

Mert ugye, "Megtanultam, hogy az emberek elfelejtik, amit mondasz, és elfelejtik, amit teszel. Az egyetlen dolog, amire emlékezni fognak az, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük."  /Maya Angelou/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése