2014. május 21., szerda

Hogyan talált meg a NET-WORKS?

Zsuzsival tavaly az Éva magazin tartalommarketing és PR aktivitásai során dolgoztunk együtt. Emellett megannyi komplex kiadói projektben vettem részt, így annak ellenére, hogy nem minden natív ötletet tudtunk megvalósítani, nagyon sokat inspiráltak a közös ötleteléseink. Zsuzsi a Kürt Akadémia NET-WORKS 5. képzésének nyílt napjára is elinvitált, majd érdeklődött, lenne-e kedvem e képzés gyakorlati vizsgafeladataként prezentálni a márkánkat másik két előadó mellett. Szokás szerint ki sem látszódott a fejem búbja az évvégi projektekből, de felcsillant a szemem, és a nyíltnap után tudtam, kellenek ezek az „out of the box” inspirációk! Januárra vonatkozott, túl az évvégén, a pihenéssel teli ünnepek után, ráadásul egy új év elején, amikor amúgy szükség van naprakész és új gondolatokra az új stratégiához. Tehát a timing tökéletesnek bizonyult! Először volt egy briefing nap, ahol kis prezentációban mutattam be a feladatot, utána-előtte ott maradhattam az 5-ös csoporttal, az akkori előadókkal, és a vizsga napján sem csak a vizsgázók meghallgatásáért maradtam Budaörsön. Egy élmény volt, a társaság, az előadók, a prezentációk hangulata, tartalma, szívtam magamba a sok új ingert, információt. „Ez kell nekem!” érzés uralkodott el bennem, rám rontott a felismerés, ott a helyem a tavaszi 6. kurzuson! :)
 

Csík Henriett
Éva magazin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése