Borongós ez a Nagypéntek, még a
kis vadóc nyuszi is kéz alá simul...
Éppen hogy
kifújtam magamból a délelött rezüméjét, amikor Radványi Tibor előadásának kezdetén rögvest azon kezdtem
mélázni, vajon a Facebook profilépítés „én márka” létrehozása a mi
cégterületünkön mennyit segítene üzleti eredményességünk növelésében.
Vajon mennyi időt,
energiát kellene arra fordítanom, hogy a Facebook jelenlétünk
aktív legyen?
Hogy előrébb pozicionáljam magunkat, aminek eredményeképpen üzleti partnereink
akár akarnák, akár nem belénk “botlanának” nem az egyre szaporodó versenytársainkba.
A facebook egy olyan platform, ahol a céges oldalhoz is
rendelkezésre állnak az ingyen használható függvények, komponensek,
programok.
A közösségi bővítmények használata nagyon egyszerű egy kis programozói
súgással biztos meg tudom oldani az oldalunk felturbósítását.
Mostanában
kezd honosodni a magyar nyelvű Linkedin!
Az pedig biztos sikert ígér, ha az
ember a kezdettől indulva alkalmaz egy lehetőséget.
A Linkedin a Világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és
egyben a világ második legnagyobb social media platformja. 2013. február 27.-én
a magyarországi tagság eléri a háromszázezres számot (forrás: Linkedin Ads )
No
ez persze nem jelenti még azt, hogy a magyar nyelvű linkedinenk azonnal nagyon
jól fognak illeszkedni az angolul beszélő keresőkbe.
Veszteni nem
lehet rajtuk, Megpróbálni mindenképpen érdemes.
Tudom, hogy naponta figyelni kell,
mérni és finomítani, de végülis ez negyedóránál nem több a mi esetünkben
Szóval én kedvet kaptam… ma már nem voltam itt hiába, az esti összejövetelről nem is beszélve, melyről egy röpke képpel emlékezem :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése